4 november ... 2 jaar geleden...time flies !

Raar, via mijn Facebook krijg ik te zien dat ik vandaag exact 2 jaar geleden ben opgenomen in het ZNA Middelheim....
Ik weet niet meer voor wat exact ?! Erg, ik zou het in de facturen/afrekeningen, moeten gaan terugzoeken.


Het zal wel de zoveelste ablatie geweest zijn begin ik zo stilletjes aan te denken. Die waar ik zo'n paar dagen echt ni goed van ben geweest ??.....
Het maakt me ondertussen ook niet veel meer uit, we zijn 2 jaar verder en ik zit hopelijk in de laatste rechte lijn naar een donorhart.
De tijd gaat wel snel, hopelijk kan ik dit ook zeggen binnen een paar jaar, want nu kruipt de tijd in mijn belevenis nog trager dan èèn of andere slak.








Reacties

Populaire posts van deze blog

Wachten .... nu al 280 dagen ....

Become a donor !

Christmas...the most beautiful gift....