De volgende stap...

Donderdag 16 november 2017,

Na mijn controle bezoek gisteren in het UZ te Leuven, voel ik de inspanningen van die dag nog door gans mijn lichaam... Weer iets dat ik moet toegeven dat dit kan.
Ik steek niet veel uit, buiten wat "ziekte-administratie" en een uurtje kinè zal het dit worden vandaag.
De kinè gaat op een versnelling lager daar ik me zeker niet wil forceren, en toch haal ik op een rustig tempo een dikke 8 kilometer op een klein twintig minuten.


Vrijdag 17 november 2017,

Vandaag ben ik mijn cardio-revalidatie in het ZNA Middelheim in orde gaan brengen, volgende dinsdag mijn fietsproef ! We zullen zien wat dit gaat geven ! Vrijdag dan mag ik , als alles OK is, dan opstarten.
We zullen snel weten waar ik staan, daar er hier wel net iets meer toestellen zijn dan bij de
kinè 1 op 1.
Ook ben ik eens benieuwd naar wie er in deze groep gaat zitten. Ik hoop altijd op wat leeftijdsgenoten maar meestal is dit niet zo. Ook naar het programma ben ik benieuwd, hoe zwaar ga ik het vinden ?

Vandaag ook mijn afspraak voor "relaxatie-kinè" in orde gebracht. Ik weet nog niet of dit iets voor mij gaat zijn maar ik wil het zeker proberen.
Ik zou graag oefeningen leren om mijn, soms zo plots opkomende stress/angst/zenuwen... te controleren of te kunnen laten verdwijnen.

Vandaag ook lid geworden van een groep op fb. die vragen naar mensen hun verhaal bij hart -en vaatziekten van het Healthy heart fund. Ik kan mijn steentje er maar aan bijdragen èn er misschien zelf wat aan hebben.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Wachten .... nu al 280 dagen ....

Become a donor !

Christmas...the most beautiful gift....