Start To Work !!

Donderdag 21 december 2017,

Vandaag weer op tijd uit mijn bed ! Ik probeer wat snelheid te pakken in het wassen en het nemen van de parameters. Ik wil zeker tijd genoeg hebben om te ontbijten maar ik wil ook op tijd vertrekken naar het werk .... ja,ja naar het werk ! Ik wil het gewoon proberen, al weet ik dat het stevig zal zijn doch mijn hoofd verlangt er zo naar ...
Iets na 9 u. ben ik op weg naar Brussel. Ik heb de weg al een tijdje niet meer zo bewust afgelegd en ik betrap me erop om als een klein kind naar de verschillen te zoeken ... wat is er veranderd ?




Ik haal mijn doelstelling om, om 10u. op het werk te zijn. Het is zo leuk om je collega's te zien. Je weet wel dat ze vaak aan je denken maar ik voel "de warmte" van hen als ik er dan uiteindelijk echt ben.
Het is nu natuurlijk niet de beste periode om veel tijd te verliezen, het is immers de drukste periode van het jaar en bedrijven zoals ons maken dan hun betere omzet, wat niet onbelangrijk is.
Het gonst dan ook van activiteit in de productie en de magazijnen en ik weet dat ik ze beter kan laten doen nu .... ik zal met vele van deze, hard werkende mensen nog wel eens bijpraten.
Na wat bij elkaar zoeken van info kan ik me eindelijk terug nuttig maken en begin aan het in orde brengen van achterstallige zaken.
Alles verloopt goed en ik voel me echt voldaan als ik de dag afsluit rond kwart na vier, half vijf.
Ik voel de dag wel als ik naar huis aan het rijden ben maar niet als "ik kan niet meer", eerder tevreden en content, yes I can !

Ik kom de tweede dag op rij in de files terecht ... ik maak me er niet meer druk in, dat is verloren energie en ik heb mijn energie nodig voor net iets anders.
Spijtig genoeg wordt het half zeven als ik thuis aankom, al een geluk is autorijden al zittend !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Wachten .... nu al 280 dagen ....

Become a donor !

Christmas...the most beautiful gift....