The first time in my life, a New Year's card from a hospital.

27 december 2017,

"Lap weeral... een brief (rekening) van het UZ Leuven",.... zo dacht ik als ik de brievenbus leeghaalde. Eens de post aan het openen was het een aangename verassing ! Een nieuwjaarskaartje van de cardiale heelkunde van het UZ Leuven .... de mensen die me zo goed verzorgen, hebben dan ook nog eens de tijd genomen om een kaartje met wensen voor 2018 te maken.


Wat ik wens weten ze daar allemaal en ze staan er klaar voor, net zoals ze voor de andere wachtende klaar zijn. Wetende dat ik op hun professionalisme ga kunnen rekenen als het zo ver is, stelt me enigszins gerust.

Het kaartje geeft ook aan dat ze je niet vergeten zijn en dat gebaar is misschien maar een kleintje voor hen maar een groot voor mij ! Bedankt ! Steven, Marieke, Klaartje, Katrien, Jean, Lucas,
Walter en Bart !
Bedankt, en ook voor jullie een gezond en allerbest 2018 gewenst !   

Reacties

Populaire posts van deze blog

Wachten .... nu al 280 dagen ....

Become a donor !

Christmas...the most beautiful gift....