Reactions - Actions - Become a donor !

Donderdag 11 januari 2018,

De reacties op mijn artikel in het plaatselijke krantje zijn geweldig en vooral overweldigend...
Ik wil deze reacties zeker met jullie delen als dank en vooral als aanzet om het te doen moest je het nog niet hebben gedaan. Het sneeuwbal-effect zou in dit geval echt tof zijn !



Heel veel mensen zijn reeds geregistreerd en ik probeer deze die reageren allemaal toch een persoonlijk antwoordje te geven.

Een ex-collega die ik al jaren niet heb gezien heeft zich de volgende dag reeds geregistreerd ! Iets dat ik las bij het passen van een nieuwe broek in een pashokje. (omdat ik zoveel en snel aan het afvallen ben) Iemand die je, jaren niet "live" hebt gezien die zoiets direct doet .... is even slikken.

Een vriendin van de scouts vroeger stuurde me vandaag nog een pb. met de woorden "dit it ! " en een foto van haar registratie .... Hoe mooi is dit ?

Vrienden van mijn vrouw die hun registratie bevestigde via een persoonlijk berichtje.

Een vriend die me schrijft dat het maar eigenlijk de natuurlijkste zaak van de wereld is maar dat het nog steeds niet was gedaan omwille van luiheid ... Hij poste dan ook zijn foto van de registratie en zo bewijst hij dat hij toch niet zo "lui" is als hij zelf  denkt.

Een ex-collega en fanatieke semi-pro renner die je terug stuurt : "Doe ik !"
Vrienden van je zus, die je haar een berichtje sturen met de vraag of ik dit graag in de geschreven media wil brengen ?
Piloten uit de Belgische racewereld die je beloven dit na hun race ergens ter wereld direct in orde te brengen ....
De vele steunbetuigingen/reacties in de vorm van een antwoordje op mijn facebook publicatie zijn ook leuk. Ook het vele delen van je bericht door andere is leuk om te zien.

Ik dank zeker al de mensen die zich ook hebben laten registreren na eerdere/vorige oproepen van me. Zo is er mijn nicht die quasi direct na een van mijn eerste voorzichtige oproepen op sociale media dit in orde heeft gebracht en me ook dan dadelijk een foto doorstuurde van haar registratie.
Er zijn meerdere vrienden uit de racewereld die me op een dag hun registratie doorstuurde of vermelde ... Je kan niet geloven hoeveel ik daar dan aan heb als dit "out of the blue" komt.

Ik blijf me inzetten om je te laten registreren ! En ja, vooral door dat ik zelf in deze situatie zit maar ook omdat het iets is wat je als mens kan doen om te helpen als je er zelf niet meer bent ..... 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Wachten .... nu al 280 dagen ....

Become a donor !

Christmas...the most beautiful gift....