Post from the USA ..... a new heart .....

Vrijdag 23 februari 2018,

Woensdag ben ik op Lvad controle geweest in het UZ Leuven.
Ik ben nu weer een maand verder na mijn laatste opname en ben nu een volle maand bezig met mijn antibiotica voor de kabelpoort infectie.

Ik voel me beter dan pak weg een maand geleden maar toen gingen we met de familie echt door een zware periode met het palliatief zijn van mijn vader en alles wat daar bij komt kijken van onzekerheden en te nemen beslissingen. Zoals ik al eerder aangaf heeft mijn geest daar aan het lichaam duidelijk gemaakt dat het "teveel" was ....
Nu neem ik ook consequent medicatie om die geest ook te kalmeren en zeker niet de bovenhand te laten krijgen wat eigenlijk echt een hulpmiddel is geworden en me beter maakt.
ook blijf ik wat op gewicht .... de 60 kg. grens is een magische lijn en ik ben er nu toch al een tijdje net boven en elke gram erboven is een kleine overwinning ... gek hoe moeilijk het is om bij te komen wie zou dat nu denken ?

Op de controle was er niet echt iets speciaals ... en daar ben ik ook blij om want je beter voelen en plots toch iets hebben zou weer een domper geweest zijn.
Wat wel moet en dat is een spijtige evolutie is het blijven nemen van de antibiotica en dit tot aan mijn (hopelijk snelle) transplantatie.
De beestjes moeten constant in bedwang worden gehouden en met de antibiotica bestrijden we ze continu wat beter is dan maar af en toe te bestrijden volgens een zeer duidelijke uitleg die we hier rond hebben gehad.

Als we terug thuis waren had ik post ... niets abnormaals maar en zat een envlope bij uit de USA. Post van mijn goede jeugdvriend, Roel, die ik onlangs heb gezien omdat zijn moeder net voor ons vader is overleden en hij dus terug in het land was om bij zijn familie te zijn.
Roel, was altijd een machtig tekenaar en ook een zeer creatieve geest en na zijn liefde van zijn leven te hebben gevonden is hij in Amerika aan de slag gegaan en daar al heel wat gerealiseerd, wat ik uitermate bewonder.
hij kent veel van kunst en marketing en noem maar op waardoor hij een Deens-Amerikaanse ontwerpster kent die iets gedaan heeft rond een thema met een nieuw hart rond valentijn ....
Het ganse verhaal kan je op haar blog lezen : https://www.bureauofbetterment.com/blog/ en daar zie je ook het stukje dat ik heb mogen ontvangen uit haar collectie via mijn vriend Roel.....


Het blokje is geweldig ! Iets simpel, iets eenvoudig maar dit gaat me geluk brengen !!! Dit is echt zo lief en zo ontroerend voor mij dat hij me zo steunt vanop duizenden kilometers afstand....
Het blokje wil ik bij elke volgende ziekenhuisopname bij mij hebben ... het kan me maar helpen !

Ik weet dat Roel mijn blog volgt en ook al via deze weg nen dikke merci, het is misschien een klein gebaar maar een grote steun en die neem ik met beide armen aan ! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Wachten .... nu al 280 dagen ....

Become a donor !

Christmas...the most beautiful gift....