"Mijn" prof...... artikel uit krantje UZ Leuven.

vrijdag 7 september 2018,

de tijd vliegt snel zegt men ... en ja, ik moet het toegeven al heb ik als "wachtende" daar vaak een compleet anders gevoel bij.

Al één jaar nu ben ik drager van een mechanische hartpomp, een LVAD, snel gezegd. Wat dit is heb ik al meerderde malen in mijn blog aangegeven en je kan ook steeds verder doorklikken op het woordje via de link die ik er heb aangehangen.


Net nu verschijnt er een artikeltje in het krantje van het UZ Leuven over harttransplantaties in het UZ Leuven. Professor J. Van Cleemput licht dit wat toe. Als wachtende op een hart, via het UZ Leuven kan ik zo ook eens laten zien aan iedereen wie die prof is. Uiteraard is hij niet alleen, en zijn er nog enkele proffen en dokters en zoveel verplegende/verzorgende mensen die met hem samen werken  naar één doel .... jou een tweede kans te geven met een zo goed mogelijk resultaat. 

Ook hij doet nog eens een oproep naar registratie van donorschap, dit zijn de mensen uit de praktijk die spreken en die veelal niet de tijd hebben om de nood aan registratie toe te lichten.

Daarom wil ik via mijn bescheiden blog toch even dit artikel meegeven en nogmaals oproepen om over donorschap te spreken en registreer je als je overtuigd bent ....

https://issuu.com/uzleuven/docs/uz-magazine_september_2018/12





Reacties

Populaire posts van deze blog

Wachten .... nu al 280 dagen ....

Become a donor !

Christmas...the most beautiful gift....