Een kaartje ..... a postcard.

vrijdag 14 december 2018,

Deze week stak er in de brievenbus een mooi kaartje. Niks speciaals rond deze tijd van het jaar maar dit kaartje was er niet zomaar eentje .....



Het was een berichtje van de vriendinnen van mijn vrouw. Binnen deze vriendenkring worden we uiteraard zoals zovelen, niet gespaard van "de tegenslagen" van deze tijd. De groep heeft de laatste tijd een hobbelig parcours, wat de vriendinnen dan zeer close brengt, om elkaar te steunen en te helpen daar waar kan ....



Het is een ongelooflijke steun om te zien dat desondanks de beproevingen van enkelen onder hen nu, er ook nog wordt gedacht aan de tijd van wachten die ik en mijn omgeving door moet.

Het kaartje geeft me ook veel steun in het weten, dat wat er ook zal gebeuren in de toekomst mijn vrouw er niet alleen voor zal staan.

Bedankt, aan elk van hen, en als alles achter de rug is ..... FEESTJE !!!!!!



Reacties

Populaire posts van deze blog

Wachten .... nu al 280 dagen ....

Become a donor !

Christmas...the most beautiful gift....